2015. január 18., vasárnap

°29.rész - Mi lenne ha megpróbálnánk?°

Sziasztok! 
Szerintem gyorsan megérkezett a kövi rész, remélem tetszeni fog! Ha tetszett kérlek valamilyen formában jelezzetek vissza! 
Köszi puszi ❤


"Néha az a legjobb megoldás, ha békén hagyjuk és keresünk egy másik utat, ahol ez a probléma nincs jelen." - Roxanne Graham

ROXANNE

Oké, mit sajnáltatom itt magam? Túl kéne lépnem már! A zuhogó esőben elkezdtem rohanni. Csak futottam és futottam. Olyan 10 perc után már otthon is voltam. A telefonom hangos csörömpölésbe kezdett, mire gyors felrohantam a szobámba és levettem a vizes ruháim, majd felvettem.
- Mondjad Liam drága! - mosolyognom kellett. Liam az egyetlen akit örömmel fogadok mindig.
- Bulizni akarok! - nyafogta a telefonba, mire felnevettem. Ilyenkor mindig olyan édes tud lenni. - Naa nem röhög! Inkább szervezzünk egy bulit! - kezdett érdekelni az ötlete. Leakarok részegedni. Beleegyeztem az ötletébe, mire ő elvállalta, hogy gyorsba meghív mindenkit akit csak tud, de mondtam neki, hogy Sky meg Harry nem fog menni, mert állítólag elmentek egy másik buliba. Miután leraktam gyors lezuhanyoztam és megmostam a hajam, majd megszárítottam és közben végiggondoltam mit kéne felvennem. Dögös akarok lenni. Azt akarom, hogy Zayn tudja mit veszített velem, lássa, hogy én is tudok bombázó lenni! Gonoszkásan elvigyorodtam tervemen, majd miután beszárítottam a hajam, a szekrényem elé álltam. Magamra kaptam egy csipkés bugyit, viszont melltartót nem vettem fel, mert már kitaláltam, hogy melyik fölsőt veszem fel. Letérdeltem a szekrény legalsó fiókjához, amiből egy dobozt húztam elő. Kicsit poros volt a teteje, amit lefújtam majd felnyitottam. Egy fekete bőrnaci volt benne, amit arra az alkalomra tartogattam, ha valakit nagyon megakarok szerezni. Itt az ideje felvennem. Feszes nadrág, ami jól áll a seggemen és tapad rám. Egyszerűen kurva jól nézek ki benne. Magamra kaptam a vörös elől cipzáros felsőmet, majd a fekete magassarkú cipőmet és a fekete bőrdzsekim. Az ékszeres ládikámhoz mentem amiből kivettem egy vörös köves gyűrűt, majd a hozzáillő ugyanúgy vörös kövekkel kirakott karika fülbevalóm. A fürdőbe igyekeztem, ahol szemhéjtust és szempillaspirált raktam fel, majd ismét gonoszkán elvigyorodtam mikor megláttam a fiókomban a rég nem használt vérvörös rúzsom. Felvittem ajkaimra, majd küldtem magamnak egy puszit a tükörben és elégedetten mértem végig magamat. Megráztam a hajam, majd befújtam magam a kedvenc parfümömmel és kész voltam. Felkaptam a kulcsom, az igazolványaim és a telefonom, majd az órára pillantottam. A buli már biztos elkezdődött de nem hinném, hogy olyan sokat késnék. Beszálltam az autómba, majd elraktam a kesztyűtartóba az irataim és a telefonom, ezeket inkább itt hagyom. 10 perc alatt odaértem a fiúk közös lakásához, majd leparkoltam és csak a kulcsom vittem magammal. Becsöngettem a hatalmas villához, majd pár másodperc múlva Liam nyitott ajtót. Vigyorogva néztem ahogy tátott szájjal mér végig.
- Anyám Rox! Kurva jól nézel ki! - a fejét fogva mért még egyszer végig, mire kacsintottam egyet és beinvitáltam saját magam. Ahogy befelé lépkedtem hallottam egy két füttyöt, de leginkább a fúk nyáladzását láttam. Még az is végigmért, aki épp egy csajt karolt át. Oké, tényleg elég jól nézek ki! A konyhába indultam, ahol pár fiú egyből kínálgatta nekem az italokat, mire én egy narancsvodkát fogadtam el az egyik szöszitől. Kacsintottam egyet, miközben átvettem, mire a srácnak egy kaján vigyor futott végig ajkain.
Visszamentem a nappaliba ahol Liam szívem épp felállt egy nagyon alacsony faasztalra, majd mutatta a DJ-s srácnak, hogy kicsit halkítsa le a zenét, mert beszélni akar.
- Na mostmár hogy mindenki itt van, had mutassam be azt, aki miatt a buli létrejött! Rox kérlek idejönnél mellém - nézett rám drágaságom kinyújtott kézzel, mire elvigyorodtam majd a szobán végigsétálva egy jó páran megbámultak, majd legjobb barátom felsegített az asztalra maga mellé. Amint kiegyenesedtem megláttam Zaynt és Perriet a tömegben, de úgy tettem mintha észre se vettem volna őket, tovább vigyorogtam a fiúkákra. Liam átkarolta a derekam, amit hagytam. Mi egymás között nem értjük félre, viszont mindenki más valószínűleg igen. De szarom le! Higgyen mindenki azt amit akar.
- Remélem mindenki jól érzi magát, induljon a buli! - ordította Liam, mire a Dj-s feltekerte a zenét és indulhatott a buli. Kiittam a poharam, majd leguggoltam az asztalon, az egyik sráchoz odahajoltam és csábosan megkértem, hogy hozzon nekem mégegyet. A srác már előttem sem volt, mire felegyenesedtem és láttam, hogy Liam csak rám vár. Háttal fordultam neki, majd teljes testtel hozzásimultam és táncolni kezdtünk. Éreztem és láttam Liamen, hogy már van benne pia, de még nem részeg. Legjobb barátom a kezében tartott egy jagerrel megtöltött poharat, így egy pillanatra megálltam, fogtam, és kiittam abból is ami maradt. Az üres poharat drágaságom csak beledobta a kanapéba, majd ismét egymáshoz simultunk, ezuttal viszont a kezeinket is használtuk. Egyik keze a csupasz hasamon pihent, míg a másik a combomon körözött. Én addig a jó kerek fenekét taperoltam, és a tarkójával húztam még közelebb magamhoz.
Persze így belegondolva, olyan mintha együtt lennénk vagy nem is tudom, de erről szó sincs. Bár így most eléggé beindított ez a kis tánc, és miközben a fenekem az ágyékához dörgöltem, éreztem hogy neki is bejön a helyzet. Hirtelen szembefordultam vele, majd kacsintottam egyet és a nyelvemmel végigszántottam a felső ajkamon, mire kitágult szemekkel meredt rám. Közelebb léptem hozzá, így érezhettük egymás lehelletét, míg mellkasunk egymáshoz ért. Mindkét kezemről négy ujjam bedugtam a nadrágjába és úgy rántottam még közelebb magamhoz. Liam sem hagyta ennyiben, tarkómnál fogva közelebb húzott magához, míg végre ajkaink egymáséhoz értek. Vad smárolásba kezdtünk, mire hallottam, hogy egy-két fiú "óóó"-zni kezdett, volt aki még füttyögött is. Hirtelen ötlettől vezérelve felugrottam és mindkét lábam Liamre tekertem rá. Erősen tartott izmos kezeivel, miközben hajába túrtam bele és vadul csókoltam. Épp leakart lépni a kisasztalról, de szerintem valahogy rosszul lépett, és én csak annyit fogtam fel az egészből, hogy Liam alattam fekszik és szerencsére nem verte be a fejét, mert mindkét kezemmel fogtam hátulról a kis buksiját. A táncoló tömeg nem igazán zavartatta magát, és mi se, így legjobb barátom azonnal felállt és felkapott az ölébe. Egyenesen az emelet felé tartottunk, amit őszintén szólva nem is bánok. Kell már a kikapcsolódás és inkább Liammel, mintsem valami idegennel. Benyitottunk a szobájába, ahol nem volt senki, így magunkra zártuk az ajtót, majd lefektetett az ágyra. Kibújtam a cipőmből és a dzsekimből, majd szép lassan lehúztam elől a cipzárt a felsőmön, miközben ő előttem állt és nézett. Egy kaján vigyor kíséretében levettem magamról a felsőt és elhajítottam a szoba másik végébe. Meztelen felsőtesttel álltam fel az ágyra és észveszejtő lassúsággal húztam le magamról a nadrágom. Liam megszólalni sem bírt, szinte szemeivel felfalt, mire én kinyújtottam felé a kezem és felsegítettem az ágyra, de előtte ő is levette a cipőjét és a zokniját. Velem szemben állt és ő kivételesen a szemembe nézett és nem a mellemet bámulta, nem úgy mint a legtöbb pasi. Levettem róla szürke pólóját, majd kigomboltam nadrágját és lehúztam róla, majd kibújt belőle. Ismét lecsapott ajkaimra, és bejutásért könyörgött nyelvével, amit azonnal megadtam neki. Ajkaim után áttért a nyakamra amin csókösvényt hagyott, majd lejjebb hajolt és a melleimet kezdte kényeztetni, amitől nyögések hagyták el a számat, mire letérdelt elém és hasamon csóknyomokat hagyva haladt lefelé.
Amint a bugyimhoz ért, azt lehúzta rólam és egy lágy csókot lehelt szeméremdombomra. Felhúztam Liamet, így velem szemben állt, mire én kezdtem el ugyanazt amit ő rajtam. Egy mozdulattal lehúztam róla bokszerét, így ágaskodó férfiasságára nyomtam egy csókot, majd kiléptem a bugyimból és ledobtam, míg Liam ugyanezt végigcsinálta bokszerével. Payne magához húzott és gyengéden csókolt, amit szívesen viszonoztam. Megfogtam kezét és lehúztam, majd maga alá fektetett és rám nézett. Bólintottam egyet, mire belém csusszant. Fantasztikus érzés volt, kitöltött. Két kezével mellettem támaszkodott, ami miatt izmai kitüremkedtek, miközben körmeimmel a hátát martam végig. Élvezetes nyögéseink töltötték be a szobát, miközben éreztem hogy egyre jobban közeledek a csúcspont felé.
- Gyorsabban.. - motyogtam ajkaiba, mire egy csókot nyomott számra és még gyorsabbra vette a fokozatot. Hangosan nyögtem, míg neki zihálása egyre gyorsabb lett és hangosabb, így tudtam hogy ő is mindjárt elér a csúcspontra. Egy sikojjal élveztem köré, míg Liam pár másodperc múlva elélvezett. Közel hajolt és csókkal zártuk le, amit én egy kicsit tovább húztam, de ahogy néztem Payne sem bánta. Miután elszakadtunk egymástól, kicsusszant belőlem, bár őszintén megvallva nekem jó volt úgy, hogy bennem volt. Mellém feküdt, és csak néztünk egymás szemeibe. Néha egy-egy csókot nyomtunk a másik ajkaira, és csak mosolyogtunk.
- Na és most mi legyen? - kérdezte kíváncsian.
- Nekem van egy ötletem, de nem tudom neked mennyire tetszene. - valltam be kicsit elmélázva.
- Na mondjad gyönyörűség! - Liam édesen mosolygott rám, mire bátorságom összegyűjtve megszólaltam.
- Hát mivel mindketten épp elakarunk felejteni valakit - utaltam arra, hogy én Zaynt, míg ő egy lányt akivel neki nem jött össze a dolog - így mi lenne ha megpróbálnánk? - kérdeztem félve a választól.
- Mármint te meg én, úgy érted jöjjünk össze? - kérdezte meglepetten, mire lesütöttem szemeim. - Benne vagyok.
Nem mertem elhinni. Belement! Egy mosoly kíséretében megcsókoltam, majd fejem mellkasára hajtottam és egy csók után elaludtunk.

2 megjegyzés:

  1. Omg fantörpikus lettt a rész de egy kicsit csalodtam hiszen azthittem hogy majd rox zaynel fekszik le a bulin de igy is nagyoon jooooooo!!!!!!!!!:)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen, draga vagy❤ hat igen, de ugy voltam.vele hogy kell bele egy kis csavar:3 remelem majd nem.okozok csalodast:)

      Törlés