2014. július 28., hétfő

°22.rész - Mégis mit képzeltél?°




SKY

Miután Rox rám kiabált és Payne is megjött, mint hősies barát, fáradtan dőltem le a kanapéra. Nagyon rosszul esett, hogy a húgom így bánt velem, de meg kellett értenem, hogy a saját döntéseit kell meghoznia. Úgy gondoltam nem várok tovább Tylerre, inkább hagyom, hogy ő jöjjön. Alig 10 perc telhetett el, már csöngettek is. Megigazítottam a ruhámat , majd újra ajtót nyitottam, és ezúttal az állt a küszöbön, akire számítottam. Megöleltem Tyt és az autója felé vettük az irányt. Negyed órával később, amikor leültünk az asztalunkhoz, fura érzés fogott el. Körbenéztem, de sehol nem láttam egy lelket sem.
- Baj van? - kérdezte kedvesen a volt barátom.
- Ahh... ha tudnád - sóhajtottam.
- Na, mesélj - nevette, de amikor meglátta a bágyadt arckifejezésem, rögtön elkomorodott - Sky, mi a baj?
- Rox elmegy - nyögtem ki, mire a kezét az asztalon pihenő kézfejemre tette.
- Mi? Mi történt? - kérdezte segítőkészen, de csak legyintettem egyet.
- Nem lényeg. Szóval, mesélj csak! Milyen volt az utazásod Taylorral?
- Elképesztő! Körbejártuk a fél világot, mindent láttunk, amit csak lehetett! - nevette, mire én is elmosolyodtam.
- Bárcsak engem is elvinne valaki...
- Elvinnélek, de sajnos a megcsalás kizáró tényező lehet - mondta egy gúnyos hang a hátam mögül. Megfordultam és szembetaláltam magam Harry dühös szemeivel és Niall bocsánatkérő tekintetével.

HARRY

Percekig csendben figyeltem Niallel, ahogy az a nagyképű barom a barátnőmmel flörtöl. Horan próbált sokáig visszatartani, de amikor Ty rátette a kezét Sky kézfejére, betelt a pohár.
- Elképesztő! Körbejártuk a fél világot, mindent láttunk, amit csak lehetett! - röhögött Ty, mire előreléptem egyet.
- Bárcsak engem is elvinne valaki - mondta Skyler, mire elszorult a szívem. Erről lenne szó?
- Elvinnélek, de sajnos a megcsalás kizáró tényező lehet - mondtam egy kicsit gúnyosan, mire a szerelmem ijedten fordult meg a székről.
- Hazz, mit kerestek itt? Követettek? És miről beszélsz?
- Igen, követtünk, mert tudom, hogy megcsalsz! Sky, hogy tehetted? Méghozzá olyannal, akinek barátnője van! Csalódtam... - mondtam volna kicsit túlzásokba esve, de nem tudtam befejezni, mert Ty felállt és elém sétált.
- Csalódtál... kiben? Skylerben? Nem csalt meg, te idióta... - védte meg.
- Akkor mit csinált? Veled vacsorázik és még nekem nem is mondta! Velem kéne lennie, otthon!
- Nem tudsz semmit! - nevette önfeledten, mire még jobban felidegesítettem magam.
- Semmit? Akkor miért Sky ül itt, amikor van egy Taylor nevezetű barátnőd?
- Várj! - nevette - Taylor nem...
- Taylor mi nem? Nem a barátnőd? Ahan, persze! Megcsalod és nincs képed bevallani?
- Harry... - motyogta Sky, amikor észrevette, hogy minden vendég minket néz.
- Most ne Skyler! Meg akartál csalni! Eszedbe jutott, hogy nekem ez mennyire fájhat? Szeretlek téged tiszta szívemből! Erre mi történik? Mással randevúzol! Azt hittem próbálunk mindent rendbe hozni!
- Harry, ez nem az, aminek látszik... - motyogta, mire megint beindultam.
- Nem az? NEM AZ?!? Akkor mégis mi? Tudod mit? Nem akarom hallgatni a kifogásaidat! Azt hittem adsz egy esélyt a kapcsolatunknak!
- Hazz, talán megmagyarázhatná - Niall óvatosan fogta meg a vállam, félve a reakciómtól.
- Mit Niall, mit? Ez nem az aminek látszik? Ahan, persze. Kíváncsi vagyok Taylor mit szól, ha megtudja a kis vacsorátokat...
- Ty! Skyler! - szólt boldogan egy férfihang a hátam mögül. Meglepetten néztem, ahogy a két srác megcsókolják egymást, majd a szőke idegen megöleli Skyt.
- Harry, drága, bemutatnám neked a páromat, Taylort - vágta Tyler hozzám gúnyos hangon. Elképedten néztem először Skyra, aztán Niallre, aki csak megvonta a vállát.
- Ti... Istenem. Sky, én... - léptem egyet előre, mire ő megrázta a fejét.
- Nem, Harry, ne próbálj bocsánatot kérni. Ezt nem tudod egy kutyusszemmel elintézni.
- Sajnálom - hajtottam le a fejem.
- Miről maradtam le? - kérdezte meglepettem Taylor.
- Harry azt hitte, hogy Sky megcsalja velem - morgott Ty - Csak sajnos Styles nem tudott mindent. Például, hogy én rájöttem, hogy meleg vagyok, miután békében szakítottunk Skylerrel.
- Azt hiszem, én hazamegyek - suttogta a lány, akibe fülig szerelmes voltam.
- Elvihetlek? - reménykedtem, de csak megrázta a fejét.
- Kösz nem, inkább taxival megyek.
Csalódottan néztem, ahogy Sky elsétál, majd Tyler és Taylor is. Egyedül Niall maradt velem.
- Elcsesztem - sóhajtottam, míg elindultunk a parkoló felé - Megígértem, hogy nem követem el még egyszer ugyanazt a hibát, erre elkövettem egy másikat.

2 megjegyzés:

  1. Anyàm borogass.
    Ty ràjött hogy nem a bugyiba szeret bejutni hanem a gatyàba.?!
    Ez oltàri az àllam a padlón.
    Harry dràga szokàs szerint bolond volt.
    Várom a kövit.
    Imàdom
    Rox a következőbe utazik?

    VálaszTörlés