2014. április 27., vasárnap

°18.rész - Piknik°

Srácok, én nem fűzök hozzá semmit... Rebeka elmondott mindent. Bocsi a késésért.
Puszi Réka


"Nem vártam, hogy tökéletesek legyenek. De nem akartam viszályt az életemben." - Skyler Graham


HARRY

Miután láttam Malikot elrohanni, mindannyian berontottunk a konyhába, ahol Skyler ült mosolyogva. Bevallom, féltettem Maliktól. Olyan... más lett.
- Na? - kérdeztem Liam - Bevált a terv?
- Határozottan - nevette, majd lepacsizott vele.
- Mi folyik itt? - kérdeztem, de ahogy elnéztem a többiek se értették.
- Ti még komolyan nem vettétek észre? - lepődött meg Sky.
- Mit? - kérdezte Louis.
- Azt, hogy Zayn és Rox élni se tudnak egymás nélkül! - vágta rá nevetve Payne, mire mindenki döbbenten meredt maga elé a felismeréstől. Igazuk volt. Rox túl sok időt töltött Zaynnel, Zayn pedig túl sokat sírt Roxanne után.
- De... de mi van Perrievel? - suttogta Niall.
- Ezt Zaynre bíztuk - motyogta szomorúan a szerelmem. Odaléptem elé, majd átöleltem. A hajnali kis incidens óta nem igazán beszéltünk.

*Visszatekintés*
- Itt meg mi folyik?!? - hallatszott egy kétségbeesett hang az ajtó felől, mire megpillantottam Skylert. Letöröltem a vért a számról és vártam a kivégzésemre.
- Kérdezd meg az új pasidat - nevette gúnyosan Niall. Mindenki döbbenten meredt kettőnkre, míg Sky aggódva lépett egyet Nialler felé.
- Honnan tudod? - suttogta ijedten.
- Láttalak titeket smárolni. Miért Skyler? Tudod, hogy meg fog bántani!
- Csak azzal bántasz meg, hogy nem viselkedsz úgy, mint egy rendes barát - mondta ki keményen, majd hirtelen megtört az álarca és leroskadt az egyik székre. Niall bűnbánóan nézett a legjobb barátjára, majd lehajtotta a fejét. Odafentről egy női nevetés hallatszott, mire mindannyian felkaptuk a fejünket.
*Visszatekintés vége*

Miután megöleltem, meglepetten eltolt magától.
- Sajnálom Harry, de én ezt nem tudom... én...
- Azért, amit Niall mondott? - fagytam meg.
- Nem... vagyis...
- Sky, én nem úgy gondoltam! Nem akartam, hogy haragudj rám! Nem is tudom, mi ütött belém, talán az alkohol volt, de én csak azt akartam tudni, hogy Harry biztosan szeret-e! - vágott közbe Nialler. Láttam rajta, hogy hazudik, nem bánta meg, hogy megütött. Valószínűleg komolyan gondolta, miszerint meg fogom bántani, csupán nem akarta, hogy Skyler haragudjon rá. Mekkora egy kis álszent! Sky tekintete ellágyult, majd megölelte Horant, ami miatt a féltékenység azonnal lángra lobbant bennem. Mielőtt bármit is mondhattam vagy tehettem volna, a világ legaranyosabb lánya az ajkait az enyéimre tapasztotta és beletúrt a hajamba. Visszacsókoltam, majd az ölelésembe zártam.
- Szeretlek - súgtam a fülébe, mire elpirult.
- Én is téged - kuncogta, majd elugrott mellőlem és odafutott Liamhez. Belesúgott valamit a fülébe, mire a fiú visszamotyogott neki valamit. Louis is odasomfordált, majd hármasban kezdtek el tárgyalni. Mikor én és Niall is feleszméltünk és elkezdtünk közeledni, mindhárman szétváltak.
- Miről maradtunk le? - kérdezte a szöszi, mire Sky elvigyorodott.
- Ma próbára teszlek titeket. Niall elhiszem, hogy sajnálod és Harry abban is biztos vagyok, hogy szeretsz, de az határozottan látszik, hogy nincs túl jóban a ti kapcsolatotok. Ezért mi hárman elmegyünk piknikezni és amelyikőtök akár csak egy rossz sértést is tesz a másikra, azon nyomban otthagyom mindkettőt.
- De... de... de... - dadogtuk egyszerre, mire Tomlinson és Payne is csúnyán néztek ránk.
- El. Fogtok. Menni - parancsolta a másik két bandatársunk, mire bólintottunk egyet. Oké, talán kicsit ijesztőek voltak, ahogy ott álltak.
- Remek! - mosolygott Skyler - Van 40 percetek elkészülni, addig hazarohanok és átöltözök, aztán jövök vissza. Liam és Louis fognak figyelni rátok, és igen, ők is elmondják, ha rosszat szóltok - kacsintott, majd egy puszi után kirohant az ajtón. Sóhajtottam egyet, majd felbaktattam a szobámba és előkerestem egy kék felsőt, egy farmerrel, majd belebújtam azokba. Beállítottam a hajam, majd a kölnivel  befújtam egy kicsit magam. Lementem a konyhába, ahol Niall ült, míg Lou és Liam pakolták össze a piknikhez való dolgokat.
- Most, hogy mindketten itt vagytok - sóhajtott Payne - beszélnünk kell veletek. Figyeljetek, mindenki látja, hogy mostanság szar a barátságotok, de Skylernek ez sokat jelent. Horan, te vagy a legjobb barátja és tőled várja a biztatást, még ha nem is értesz vele egyet. Styles, te pedig szereted, nem? Akkor mutasd meg, hogy bármit megtennél érte. Nem érdekel, mi volt a vita kezdete, de ha megbántjátok ezt a csodás lányt... nem hiszem, hogy én leszek az egyetlen, aki meg akar majd titeket ölni.
- Pontosan - hümmögött Tomlinson - Nem csak én, Liam és Zayn akarunk majd megverni titeket. Gondoljatok a testvérére vagy az apjára... De Rox a legjobb indok, ha élve meg akarjátok úszni.
Mindketten nyeltünk egyet, a húga heves természetére gondolva.
- Megegyeztünk? - húzta fel a szemöldökét Li. Odafordultam Niallhez és a kezemet nyújtottam.
- Én benne vagyok, ha te is - motyogtam, míg vártam a válaszára.
- Benne hát. Sky miatt bármit - rázta meg a jobbomat, mire bólintottam. Hirtelen kivágódott a bejárati ajtó, mire mindketten felpattantunk. Skyler szökdécselve jött be, míg boldogan dúdolgatott egy ismeretlen dalt.
- Mehetünk? - kérdezte életvidáman, mire én és a szöszi is bólintottunk. Bepattantunk a kocsimba, majd a park felé vettük az irányt. Amint megérkeztünk, Sky kiugrott és kirángatott minket a csodás napfényre. Kivette a kosarat, majd a hármasunk elindult egy szabad és nyugodt hely felé. Niall leterítette a pokrócot, én kipakoltam a szükséges dolgokat, míg a barátnőm szorgosan pakolászott körülöttem. A megjelenése egyszerűen meseszép volt. A virágmintás szoknyája tökéletesen passzolt a göndör fürtjeihez és a fekete kis cipőjéhez. Szó szerint ő volt a legszebb lány, akit valaha láttam.
- Egyébként csodásan festesz ma - suttogtam a fülébe, mire elpirult.
- Köszönöm - motyogta, míg egy puszit nyomott az arcomra.
- Szóval... - szakította meg az enyelgésünket Niall - Mit fogunk itt csinálni? Egész délután üljek itt és nézzem, ahogy faljátok egymást?
- Nem, dehogy! - ellenkezett Sky - Hoztam kártyától kezdve mindent, ami elfér a kosárban. Sőt egy gitárt is hoztam...
- Ki gitárját? - néztem rá meglepődve.
- Az enyémet. Tudjátok, én is tudok gitározni és anyutól régen, még gyerekkoromban kaptam egy gitárt, csak mindig ráemlékeztetett, szóval... - mondta, de a végén elcsuklott a hangja. Én és a szöszi egyszerre öleltük át, mire egy kicsit megnyugodott...

SKYLER
Miután a fiúk megnyugtattak, nekidőltem Hazz vállának. Pár percet vártunk, majd a szememet egy nem messze lévő kis standra emeltem.
- Csak én látom, vagy az tényleg egy vattacukros kocsi?
- Szerintem is az - nyalta meg a szája szélét Niall, mire felkuncogtam.
- Akkor mire várunk? Niall, te velem jössz, és szerzünk vattacukrot. Harry, te itt maradsz és vigyázol a cuccunkra.
- Okés - pattant fel Horan, majd megragadta a kezem és elindult a kocsi felé. Láttam, hogy Styles mondani akar valamit, de nem jutott elég ideje rá.
- Két kéket és egy zöldet kérek - mondta Niall az eladónak, és már nyúltam volna a pénztárcámhoz, de Nialler megelőzött - Ezt én fizetem - vigyorgott, majd a kezembe nyomta a két kék nyalánkságot, míg ő a zöldet kezdte el majszolni.
- Köszönöm - mondtam váratlanul, mire elmosolyodott.
- Nem gáz, amúgy is én akartam fizetni.
- Nem, nem csak azt, hanem, hogy mindketten próbálkoztok. A kedvemért.
- Ja, azt... hát igazán nincs mit. Nem tudom, mikor romlott meg ennyire a barátságunk Stylesszal, de eléggé zavaró.
- Miért hívod Stylesnak? Tökre olyan, mintha haragudnál rá? Kiakarsz békülni nem?
- Én igyekszem Sky! - állt meg hirtelen - De ő se az a segítőkész srác, aki megvárja, míg lenyugszol! Nem segít semmit abban, hogy megbocsássak neki!
Talán kicsit túl közel voltunk és talán Niall egy kicsit hangosan mondhatta, mert Harry felpattant szigorúan nézett Horan szemébe. A szőke srác odarohant az én barna hercegemhez, mire én megijedtem és már szaladtam is utána.
- Én nem segítek? - akadt fent a barátom - Mert te mit csinálsz? Semmit! Csak sértegetsz, hazudozol és megpróbálsz elválasztani Skylertől!
- Srácok... nyugodjatok le... - próbáltam csitítani őket, de mintha a falnak beszéltem volna.
- Mert nem vagy elég jó neki! A legjobb barátja vagyok és azt is tudom, hogy te csak el fogod cseszni, ahogy eddig is!
- Ó, igen? Én csesztem el? Ha te hajnalban nem sértegettél volna, akkor nem kellene itt dekkolnunk és megjátszanunk, hogy minden rendben! - mondta ki Hazz az utolsó szót, ami elég volt, hogy teljesen felidegesítsen.
- Fogjátok már be! - üvöltöttem, mire mindketten megfagytak - Elegem van! Totálisan elegem van! Miért van az, hogy egyetlen egy délután szervezek pikniket, erre mindketten elbasszátok? Én csak azt akartam, hogy kibéküljetek! Ti vagytok a két legfontosabb személy az életemben Rox és apa után, szóval örülnék, ha nem azt kellene hallanom, hogy szar, amit csináltam! És én most befejeztem. Mára elment a kedvem tőletek. Szóval ne haragudjatok, de folytassátok nyugodtan a pikniket kettesben. Felőlem akár haza is sétálhattok. Én kocsival megyek. Apropó ne gyertek utánam - jelentettem ki, majd a telefonomat, a kulcsaimat és mindent, ami nem kaja, vagy az övék felkaptam. A vattacukromat Niall kezébe nyomtam, majd mielőtt bármit szólhattak volna elviharoztam. A kocsiban bekapcsoltam a rádiót, majd amint hazaértem előtörtek belőlem a könnyek.

2 megjegyzés:

  1. Hogy nem tudnak kibekulni. Jo lett. Varom a kovit

    VálaszTörlés
  2. Következő mikor jön? Más nem írna véleményt?
    Ha igy megy tovább szerintem nem lesz rész egy jo ideig. Egy embernek??
    Tuti hogy többen olvassák de ha csak egy ember ír véleményt aki történetesen en vagyok akkor azt hiszem elbeszelgetek magammal. Szerintem az irok se egy ember kedvéért írják a részeket.
    IRJATOK VÉLEMÉNYT! !!!!!!!!!!!!!
    Köszönöm

    VálaszTörlés